Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Xenon tuled, katuseluuk, alpine kõlarid ja väga ilus beež salong. Auto vajab tegemist. Ise tõin Lätist umbes aasta tagasi ja oli igapäevases kasutamises. Eelmine omanik tegi käigukastile õlivahetust-hooldust mingi hetk. 09.2024 uus aku, toosolivahetus, õhu-ja salongifilter 10.24 kütusefilter 06.25 õlivahetus + filter ls 231179 Mootor ja käigukast töötavad hästi. Eelmine omanik eemaldas DPF-i. Vead - S-type "klassika" - kässar ehk EPB, ei tööta, viskab ette "Cannot apply park brake". Põhjus teadmata. Esitulede pesurid ei tööta. Väike tosooli leke kusagil radika kandis. (50ml nädalaga kaob ära) Need probleemid hetkel takistavad ülevaatust, mis kehtib kuu lõpuni. Ja siis teised probleemid, mis ei takista ülevaatust - Kliima töötab, aga kogu aeg puhub ainult esiklaasi peale. Kuuma mootoriga algusel puhub sooja. See ilmselt tähendab, et kas CCM või DCCV (või mõlemad) vajavad vahetust-remonti. Tüüpviga neil. Kütusenäidik hüppab üles-alla vahepeal. Pinnasrooste kohati, kere ise enam-vähem. Juhiuks vajab tegemist. Veljed sirged, aga tahavad värvimist.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt