Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kui tuled oma ratastega, siis on hind 1250€. Hinnapakkumisi ei oota ega vasta nendele. - Registreerimistasu 405,75€, tasumata. - Aastamaks 50€, pool sellest, 25€, on tasutud. - Kere roostes, iluvead siin-seal. - Pärast salongiradiaatori vahetust tuleb sooja ainult pöördega. Vahepeal on kuulda, et salongiradikas "luristab", kui pööret anda. - Hooratas vahepeal kohapealt startides väristab, nagu ikka neil kahemassilistel hooratastel kombeks. - Mootor ise ergas. - Olnud minu käes pikalt, kasutatud ainult Castrol 5W40 täissünt. õli. - Värskelt läbinud ülevaatuse, kehtib kuni 09.2026. - Originaal katalüsaator all. - Eelmine aasta tagumine sild taastatud (puksid, amordid, käsipidur, visco sidur jms jms, kokku koos töörahaga 1500€ kandis) - Sõidukil puudub garantii. Ajaperiood: 23.08.2022 – 04.12.2024 Kõikide varuosade ostude kogusumma 1 711,80 € (ajaperiood: 23.08.2022 – 04.12.2024), arved olemas, ilma töörahata. Koos töörahaga ca 3000€+ kandis. Need on lähiaastate arved, kokku on neid kõvasti rohkem, aga kõike pole alles.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt