Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kaubik on tehniliselt heas korras. Vahetatud palju osi. Suurematest töödest tooks välja: Ls 250k vahetatud hooratas ja siduripakid Ls 260k vahetatud roolivõim (bosch originaal) ja pump Ls 270k remonditud käigukas ja uued poolteljed Ls 300k vahetatud mõlemad turbod. Ls 300k tehtud suur hooldus. Kõik rihmad, rullikud, pingutid. Kaasaarvatud õlipumba rihm. Kõik filtrid ja õlid, kaasaarvatud dsg Üldiselt hästi hooldatud masin. Kaubiku salongile tehtud korralik heliisolatsioon. Väga vaikne sõita. Hetkel autos ka väga tasemel SQ helitehnika. Paigaldatud 12 elementi, alpine makk, helix protsessor, dls võimendid jne. Full activ süsteem, mis on oskaja poolt seadistatud. Huvi korral võib arutada helitehnika sisse jätmist, aga siis see juba lisatasu eest. Muul juhul taastan originaaliks. Müün, sest soovin uuemat kaubikut.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt