Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõidukile tehtud Aprilli kuus hooldus. Sõiduki kerel on pisikesed iluvead. Sõidukil on väsinud starter, mille tulemusel aeg ajalt käivitumine võtab kauem aega. Sõiduki tagaluuk on väsinud, mille tulemusel ta hakkab vaikselt alla vajuma. Taga luugi kojamehe mootor ei tööta. Käivitudes viskab armatuurile “suspension error” - ehk ta ei võimalda muuta vedrustust vastavalt reziimile sport / comfort. Need vead ei ole siiani seganud sõitmist Sõiduk on igapäevaselt kasutusel ja sõidab korralikult.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt