Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ilus ja puhas auto, seest ja väljast. Hoitud heaperemehelikult, hooldatud korrektselt. Vastupidav, ketiga mootor. Ei kolise, ei logise, ei vaja koheseid investeeringuid (järgmine korraline hooldus umbes 5000 km pärast). Uus sidur pandud ca 15 tuhat km tagasi. Pidurisüsteem samuti suht värske kõik. Tegemist ruumika ja väga viisaka autoga, mis teenib uut omanikku veel pikalt. Tule ja veendu ise, et auto igati väärt oma hinda. Teist sama korralikku autot sarnase summa eest te suure tõenäosusega ei leia!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu