Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müün oma pilkupüüdva hobiauto, sest on soov alustada autospordiga ja kolme auto ülal pidamine käiks üle jõu. Tegu on 1992 Toyota Celicaga, maantee statistika andmeil antud aasta arvu ja mootori põhjal ainus selline Eestis registreeritud. Hooldused on kõik tehtud õigeaegselt, iga kevad enne hooaja algust, ning minu kasutuses sõitnud ainult suvisel ajal, talved veetnud soojas garaažis. Tehniliselt on ta heas korras, istu sisse ja naudi. Auto sai minu poolt (algaja, alles õpin) väikeses kodu garaažis ülevärvi, algaja kohta viisakas tulemus. Madaldasin ta BC Racing coiloveritega, all on JR23 veljed ning 2024. aasta sügisel ostetud suverehvid. Originaal stange vahetasin järelturu Carlos Sainz variandi vastu, küljes on gen 6 Celica OEM küljelaiendid ja järelturu TRD tagastange lisad. Esistange lisa leiutasin Honda Preludei omast. Sisu on ka saanud väheke uuendust. Sportpütt on ka nii et hääled on kenad. Augustis vahetasin kõrvalistuja poolse küljekarbi ära, juhipoolse karbini pole veel jõudnud, kuid selle seisukord on hea. All on universaalne katalüsaator ja selle paigaldusega sai pandud ka uus lamba andur. Üle eelmise omaniku poolt on kütusepump viidud mingil põhjusel põhja alla, kõik toimib, kuid pinin on kuulda. Kaasa saab originaal amordid ja vedrud, originaal spoileri ja soovi korral 16 tolli valuveljed millel on peal suverehvid ning muud pudi-padi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt