Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Hea varustusega, tehniliselt korras auto. Mootori ja käigukasti õli vahetatud ~1000 km tagasi. Hooldatud korrapäraselt. Auto on minu käes talveperioodid veetnud soojas garaažis ning viimasel ajal on väga vähe sõidetud. Mootoril ja käigukastil tehtud soft, võimsus 195 kW, käiguvahetus 60 ms. Lisaks: H&R madaldus Sildades polüuretaanpuksid 18 veljed Golf 6 GTI on tuntud oma sportliku, kuid samas igapäevaselt mugava iseloomu poolest. 2.0 TSI turbomootor pakub head dünaamikat ning DSG käigukast kiireid ja sujuvaid vahetusi. Mudelil on hea juhitavus ning see on üks populaarsemaid hot hatch’e oma ajast. Reg.tasu on hinnas. Vahetusena võib pakkuda odvamat sõidukit + raha.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt