Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Anda ära hea hinnaga, täiesti sõidukorras Passat. Lekkeid ega suuri muresi pole. Numbri tuled ei tööta ja kindlalt vaja vahetada taga piduri klotsid (lõppesid ära) vb ka kettad siis juba. Ise sõitsin autoga 1300km ja vöga hästi toimib kõik. Ostsin kiiruga, nüüd müün kiiruga. Oli vaja asendust mõneks ajaks. Nüüd tahaks lahti saada jälle ise sellest. Teine auto olemas. Eesti riiki sai toidetud, seega regtasu läks minu rahakotist juba. Selle kirjutan korstnasse. Pole hullu. Hind 1300€ kuna pidurid vajavad tegemist koheselt suht. Muus osas auto kohta rohkem öelda ei oska kuna pole seda kordagi kuhugi mehhaaniku juurde viinud ja polnud plaanis ka. Sõidab. Töötab. Vaikne. Korralik tööloom. Roostet otsima ei pea. Seda leiab lihtsalt peale vaadates igaltpoolt. Nagu need Passatid ikka. Eelmine omanik on 2 esimest ust ja ühe esi tiiva ära vahetanud. (Eri tooni) Pildil ka ilusti näha. Isegi liiga hästi. Silmaga nii hästi ei märka. Kliima töötab. Püsikas töötab. Hinnast saab vähe rääkida! Helista või kirjuta. Teeme kiire tehingu!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt