Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa hooldusajalooga korralik BMW. Viimane hooldus läbisõidul 164 000 - mootoriõli ja pidurivedeliku vahetus. Hoolduse kanne tehtud ka digitaalsesse hooldusraamatusse. Läbisõidul 155 200 km teostati käigukastiõli vahetus. Läbisõidul 155 600 km teostati õlirõhu solenoidklapi vahetus, mille käigus vahetati ka tüüpiliste vigadena käsitletavad: - jahutusvedeliku ühendustoru - õlifiltrikorpuse tihend - intercooleri tihend - sisselaskekollektori tihend, sh pähkligraanulitega sisselaskekanalite puhastamine nõgist Lõpetuseks teostati ka regulaarne hooldus ehk vahetati mootoriõli ja õlifilter. Täpsem lisade nimekiri: https://bimmer.work/vin/aaf437f7adb77910665774c2f33cf7ac8/options/ Autot võib viia omalt poolt valitud kohta ostueelsesse kontrolli, veendumaks et tegu on ostuväärse masinaga. Olen valmis registreerimistasu osas poole võrra vastu tulema. Müügipõhjus: soov suurema auto järele (G3X, F15 või E70).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu