Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on väga heas korras. Hiljuti tehtud suur hooldus, mille käigus vahetatud piduriklotsid, esisilla kõik õõtsad, stabikakondid, rattalaager, ABS-andur, tulede kõrguse andur, jahutusradiaator, käigukasti jahutusradiaator, intercooler, mootoriõli ja filtrid, kütusefilter, termostaat, jahutusvedelik ning pandud uus aku. Kliimasüsteem on täidetud. Puhastatud on ka sisselase ja EGR-süsteem. Lisaks on autol mootori eelsoojendus, mida saab juhtida nii puldist kui ka auto menüüst. Kaasas 2 paari võtmeid. Mootor töötab laitmatult ja käigud vahetuvad sujuvalt, sillad on vaiksed. Kere heas seisukorras, roostevaba. Auto ei vaja remonti ega lisainvesteeringuid! Kaasa tulevad ka naastrehvid eraldi velgedel. Registreerimistasu ning aastamaks on tasutud! Omanikuvahetus ainult 55 €.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt