Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on väga heas korras. Äsja saanud mahuka hoolduse mille käigus on vahetatud piduriklotsid, esisilla kõik õõtsad, stabikakondid, rattalaager, abs andur, tulede kõrguse andur, jahutusradiaator, käigukasti jahutusradiaator, intercooler, mootoriõli ja filtrid, kütusefilter, termostaat, jahutusvedelik, kliima täidetud. Puhastatud sisselase ja egr süsteem. Autol on peal ka mootori eelsoojendus- juhitav puldist või auto menüüst! 2 paari võtmeid. Mootor käib ilusti ja käiguvahetus sujuv, sillad vaiksed. Ei vaja remonti ega lisainvesteeringuid! Kaasa saab naastrehvid teistel velgedel. Registreerimistasu makstud!Aastamaks makstud! Vahetuseks võib pakkuda vw multivani või analoogset bussi. Vahetuse korral kehtib tavahind. Soodushind ei kuulu tingimisele! Omanikuvahetus vaid 55 eur!!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt