Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda natuke erilisem ja edevam Opel. Tegu Opel Insignia OPC-ga, edasi veab V6 turbo mootor millel 239kw + stage 1 (279kw +-). Tagumised originaal pütid vahetatud Simonsi lõpu püttude vastu. Auto kallal olen 2 aasta jooksul palju vaeva nainud, et teha see eriliseks ja ainulaadseks. Hooldanud olen regulaarselt iga 10000km tagant ning remontinud alati võimalikult kiiresti kui mingi viga on välja tulnud. Lisade poolest on autol: Panoraamkatus MF rool Compu Performance menu Sport mode (vedrustus laheb jäigemaks) Opc Mode El Istmed Püsikas Vihma sensor Solar esiklaas Infinity heli Recaro sport istmed El tagaluuk Regullitav rooli sammas (ules alla/edasi tagasi) Istme soojendus Suured Brembo pidurid Kindlasti miskit veel mis koheselt ei meenu Täis lisadest peaks puudu olema ainult rooli soojendus ja mäludega istmed. Vaeva on autoga palju nähtud. Kere poolest on lisatud: Custom ise valmistatud koopa laiendid (selliseid mujal maailmas ei leia) Maxton Esimene lip Maxton Külje lipid Maxton Tagaluugi lip Custom ise valmistatud tagumine diffusor Peeglikatted 20" BBS LM replica veljed, Hankook Ventus S rehvid Tehtud tööd minupoolt: Uus generaator Uued labdad Käigukasti dünaamiline õli vahetus Küünlad Ees klotsid Taga kettad klotsid Sisselaske kollektori tihend Vasak esimene rattalaager Haldexi hooldus Täis mootori hooldus 1000km tagasi Pakiruumi põhi tehtud üle mürasummutusega Kaasa tulevad veel OPC nr id (mitte legaalsed, näituse eesmargil) Hind on paigas, vahetust ei soovi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt