Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt igati korralik auto. Ostsin talvel pere teiseks autoks ja tegin korda kõik, mis vaja teha oli: uued tagumised pidurikettad (koos rattalaagritega), klotsid ja supportid, uus pidurivedelik uus hammasrihma komplekt koos veepumbaga, uus jahutusvedelik uued klapikambrikaanetihendid uued süüteküünlad uus süütekassett (süütepoolid) Põhi ja küljekarbid on tehtud, põhi on kaetud kivikaitsega. Ülevaatuse läbis puhtalt. topeltveljed on ka poolpiduste talverehvidega. Ainus viga on sellele kirsipunasele värvile tüüpiline laki koorumine katuselt ja tagaluugilt, minu jaoks on see sõitmist mittesegav viga ja tegelema sellega ei hakanud. Paraku jäi ta varsti peale ostmist pere kolmandaks autoks ja kellegi pole aega teda enam jalutama viia - kahju vaadata, kuidas korralik auto aia ääres seisab.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt