Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Läbisõidunäidik näitab 341 000+ aga hing visa nagu John McClane'il. Ostsin ta novembris 2024 kui kiiresti oli vaja odavat aga usaldusväärset masinat. Olen teda hooldanud iga 15 000 km tagant ning kõik mis tarvis olen ära vahetanud: - Eesmiste pidurite kettad klotsid ja sadulatele remondikomplektid - 1 tagumistest pidurisadulatest + ketas ja klotsid - Karteripõhi sest see näitas korrosioonimärke - Õlirõhu surveklapp (väike jublakas, maksab ca €35 euri ja ei ole mootori sees vaid külje peal) - Esimene rattalaager - 1 pidurikettaplekk - Tagumised amordid Kaasa 16" Seat valuveljed koos 1 hooaja sõitnud Continental VikingContact 8 lamellrehvid (Tehnikamaailma Soome lamellrehvide test 2024 võitja). Vigadest: - Pindmine roosteuss siin seal, läbivat roostet pole. - Kliimapump teeb kerget heli aga töötab (ehk lähima aasta kahe jooksul võiks vahetuse peale mõelda, oleneb palju sõita). Automaksu tasu arutame kohapeal.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu