Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks pakutakse BMW 525i, 141 kW, manuaalkäigukastiga sõidukit. Mootor on hea dünaamikaga (vedelikud püsivad nõuetekohaselt), käigukast töötab laitmatult ning sidur on vahetatud eelmise omaniku poolt. Kere seisukord on E39 mudeli kohta keskmisest parem, mis viitab vähesele kasutusele Eesti teedel. Parempoolne karp on saanud kahjustada treilerile tõmbamisel. Esineb ka muid kosmeetilisi defekte, mis on omane 24-aastasele sõidukile. Hiljuti on teostatud järgmised hooldustööd: vahetatud kõik 6 süüteküünalt, 4 süütepooli, 1 pihusti, tagumised vedrud, kütusepaagi etteandepump ning mootoriõli ja filtrid. Sõidukil on kehtiv korduv ülevaatus (07.09.2025). Vajalik on kõrvaldada tagurpidi käigu tulede/ suunatulede/tagumise udutulede anomaalia. Võimalik on vahetus kinnisvara vastu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu