Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa truu, odava ülalpidamis kuludega, massist eristuv väga kiire ja mugav Tesla. Sobib igaks elujuhtumiks ja sõit on tõsine nauding. Aku mahtuvus jätkuvalt 300-400km vahel, olenevalt aastaajast ja sõidustiilist. Normaalse sõidustiiliga sõidab ilusasti talvel Võrust- Tallinna või vastupidi, ilma laadimata, suvel kaugemalegi. Võrreldes enamus analoogidest pole tegemist taksoga, ajalugu Rootsis kontrollitav, eksklusiivne hele sisu ei määrdu nii nagu enamus heleda nahksisuga autod, uste sisse lisatud tihendid heli ning mustuse vähendamiseks ja HomeLink ehk saab automaatselt avada väravaid/ uksi. Masinal eelmine aasta garantii korras vahetatud tagumine mootor koos ülekandega, suve algul vahetatud kõik esimesed õõtsad "kiuksumise" tõttu, esimesed poolteljed, tagumised silikoon puksid ja piduriklotsid. Läbitud värske sillastend ja all uued Continental suverehvid. Autot hooldatud tihedamini kui vaja pidurivedeliku ja ülekande õli näol. Müügi põhjus suurema auto vajadus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu