Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
REGISTREERIMISTASU MAKSTUD, EESTIS ARVEL! Omanikuvahetus 10 minutiga transpordiameti portaalis. Aastamaks kõigest 53 EUR. Müüa ökonoomne ja rikkaliku varustusega Volvo, millega sõitsin ise Hollandist Eestisse. Lääne-Euroopa autole omaselt on kerel väiksemaid kriipse-kraapse, kuid roosteprobleemi pole. * Uuema tüübi 1.6 D2 mootor, 6-käiguline manuaalkast ning start-stopp süsteem tagavad ökonoomse, ent vajadusel reipa sõidu. * Hammasrihm vahetatud 275 000 km peal, hooldusraamat lõpuni täidetud. * Lisavarustusest väärivad märkimist automaatsed kojamehed, automaatsed päevatuled, korralik helisüsteem, navigatsioonisüsteem, sinihambaga toimiv käed-vabad süsteem, tagurdamisandurid, ise-klappivad küljepeeglid, püsikiirushoidik, kahetsooniline kliimaseade, jäik koeravõre.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt