Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk tehniliselt heas korras, äsja tehtud õlivahetus, vahetatud üks esimene rattalaager ja stabikavarras, esimesed pidurisupportid, kõikide rataste piduriklotsid. Aku hiljuti vahetatud. Sõidab korralikult ilma sillakolinateta. Mootor ja kõigukast toimivad hästi, jõudu on korralikult ja käigud käivad nagu peab. Ca 300 000 ls peal tehtud mootorivahetus 150 000 ls mootori vastu. Ca 340 000 peal vahetatud turbo taastatud turbo vastu. Eisneb iluvigu sees ja väljas, kriime, paar mõra põrkeraudadel, siin-seal natuke roostet. Kõik peaks piltidelt nähtav olema. Kere tugev. Kliima ei jahuta korralikult, viga teadmata, pole seni põhjust uurinud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu