Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakun müügiks oma suveautot. Mootoriks 2.5 liitrine M52TU automaatkasti otsas. Minule olnud auto väga ustav ja töökindel ilma ühegi tõrketa, peamiselt kasutust leidnud maanteesõidul. Hiljuti tehtud tööd: Juhiukse lukuajam Roolivõimu vedeliku täielik vahetus, filtri ja kopsikuga Eesmised kondid Klapikambrikaane, küünalde ja poltide tihendid vahetatud Süüteküünlad Bosch Vanose õlivoolik Suverehvid uued kevade algul Õlivahetus 5w40 castrol koos kõikide filtrite vahetusega Uued suunakad jpm pisemaid töid ~10k km tagasi: Automaatkasti õli ja filtri vahetus Vahetatud kardaan ja kardaanimuhv Eesmised õõtsad Tagumised rattalaagrid Tagumised amordipuksid Kõik piduriklotsid + kettad Jahutussüsteem ka üle käidud. Värvitud talve jooksul välimiselt Technoviolet metallicuks, huvilisele võin eelnevast pilte saata. Lisad: Katuseluuk, must elektriline mäludega nahast istmesoojadega sportsisu, MF sportrool püsikaga ja nupud toimivad koos Android makiga, hi-fi heli ja subwoofer. Shadowline, CSLi spoiler ees ja taga, M3-look stanged ja M-paketi karbikatted, madaldusvedrud, Neljane supersprinti laadne summut väga mõnusa häälega. M3 originaalvõred esitiibades. Originaalsed style 67 veljed värske gunmetal värviga jpm. Kere ja karbid heas seisukorras, tõsta saab igast kohast. Kõik puksid ja tagasillakinnitused autol on üle kontrollitud ja on heas seisukorras, veermik samuti vaikne. Tehniliselt parem kui tavaline eksemplar, kuid nokitsemist jagub veel - huvilisele lähemalt infot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu