Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa hooldatud ja heas korras auto – palju tehtud! 📍 Viimase hoolduse käigus tehtud tööd: Mootorikett vahetatud Veepump uus Õlipump uus Tagumised rattalaagrid vahetatud Esi- ja tagasarniirid vahetatud Juhipoolne aknatõstuk uus 🔧 Tehniline seisukord: Mootor tehasesätetes, ergas ja töötab korralikult Rehvid korralikud nii ees kui taga. Magnaflow täispikkuses väljalasketoru – mõnus heli, kindlatel pööretel viskab natuke pauku 😉 Ülevaatus: Läbitud probleemideta Ei ole olnud muresid ei helitaseme ega heitmetega 📌 Muu info: Auto on oma vanust arvestades heas seisus, kuid leidub väiksemaid iluvigu Talvel seisnud soojas kuivas Järlepa Hoiupargi garaažis! Müügipõhjus: Olen vaikselt liikunud üle mootoratta kultuuri poole. Vahetust ei soovi! Võta ühendust ja tule vaata üle, võin saata eraldi pilte salongist kui ka videoid! Kõva vend tingib auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt