Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa eelnimetatud KIA, mis on mul igapäeva kasutuses. Ustav neljarattaline, mis pole teel olles ühtegi probleemi tekitanud ja kenasti igalepoole kohale viinud. Olen teinud õlivahetusi iga 10k km tagant! Vahetatud tagumised amordid(2024) Esiklaas uus (2024) Nipet-näpet veel (filtrid, küünlad vms.) Värskelt läbinud TÜV! Nagu ikka, siis auto pole oma esimeses nooruses ja sellest tingituna esineb kerel ja salongis veidi nn. kulumisi. Eks oma silm on kuningas. NB! Tähelepanu vajab ees vasakpoolne välimine veovõlli kattekumm (kui jõuan, siis lasen korda teha). Vastan kohe siin ühele küsimusele ka ennetavalt ära- müügipõhjuseks on veel lisaks kahe auto olemasolu ning KIA on minujaoks ikkagi liiga uus auto. Ma eelistan vanakooli. Tavahind sisaldab all olevaid velgi/rehve ning annan kaasa orig. veljed lamellidega. Lisaks saab kaasa katuseraami. Soodushinnaga ostes lähevad alla orig. veljed lamellidega. Registreerimistasu osa arutame üle!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt