Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Registreerimistasu makstud. Läbisõitu ei maksa karta, kõigile antud mudeli tüüpvigadele ring peale tehtud. Seega tõenäoliselt murevabam kui mõni 200-250tkm sõitnud auto, millel hakkavad teatud kulukad vead välja lööma. Hooldatud läbisõiduni üle 400tkm ainult margiesinduses(kontrollitav), paar viimast hooldust ja remonti tehtud mujal. Hiljuti vahetatud turbo ja pihustid. Õli ei võta, tuled klaasid terved, sisu terve(va käetoel kulumine). Loomulikult leidub vastavalt vanusele ja hinnale mõningaid kulumisjalgi, kivitäkseid jne. Üldpilt viisakas ja keskmiselt suurem läbisõit tuvastatav ainult odomeetrit vaadates.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu