Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa Audi A4 B6 3.0i manuaal Auto on äärmiselt palju hoolt saanud viimaste aastate jooksul, kuid on suurem osa ajast seisnud garaažis. Kõik Eestis olevad omanikud on olnud samast sõprusringkonnast, seega on kogu Eesti ajalugu teada arvete ja tehtud tööde näol. Auto on esiveoline, kuid täishinnaga ostes on huvi korral võimalik kaasa saada nelikveolise tagasild (tala, teljed, differ) ning kastitala jms pudinaid, et vajadusel teha see nelikveoliseks, kuna kere on igal veol sama, seega on selline vahetus bolt-on. Lisaks saab juurde veel täishinnaga ostes heas seisus suverehvid koos valuvelgedega (pildil näha, hetkel auto all ei ole). Autol on all lamellid, mis on väga heas seisus ja sõitnud 1 hooaja. Tehnika poolest on auto väga hea, kuid kerel leidub roostet tiiva äärtes, uste äärtes ning katusel. Vahetatud on väga palju asju veermikus ning kogu sild on väga tihke ning käitub väga eeskujulikult ka teravamates kurvides. Pidurdamisega ei teki ka probleeme, sest esimesed pidurid on välja vahetatud A4 B7 3.0tdi suuremate pidurite vastu ning tagumised sadulad on välja vahetatud uute vastu. Mootori poolest on tüüpilised veakohad korda tehtud - vaakumtorud vahetatud vastupidavamate vastu, süütepoolid ning juhtmestik välja vahetatud, suurem osa tihendeid välja vahetatud viimase töö käigus. Hektel on autol korduv ülevaatus tagurdustule mittetöötamise pärast, uus varuosa on tellitud ning peale vahetust lähen käin ülevaatuspunktis läbi ning saab täiesti värske ülevaatuse peale aastaks ajaks. Varsti vajaks tähelepanu ka sidur, igapäevase sõiduga ei ole probleeme, kuid järsemate käiguvahetustega võib libiseda. 2025 kevad tehtud tööd: * Tagaluugi juhtmestiku parandus * Mootori jahutustorude vahetus, vahetatud suur jahutuslõdvik mootori keskelt ning samal ajal üle käidud kõik teised jahutuse torud, vedelikku ei leki kusagilt * Kõik tihendid välja vahetatud, mis ette jäid - sisselase, EGR, andurite o-ringid jms 2023 suvel tehtud tööd: * Esisilla remont (rattalaagrid, veovõllid, õõtsad, stabikad, rooliotsad (kõik sillaosad Meyle)) 2022 lõpus tehtud tööd: * Süütepoolide ja juhtmestiku vahetus, küünalde vahetus 2021 tehtud tööd: * Sisu vahetatud välja poolnahk sportsisu vastu - elektrilised istmed, uksepolsrtid, alumiinium liistud, Sline uksepakud (need tulevad kaasa) * Katalüsaarotite vahetus (2x), lamdba andurid * Roolivõimupumba vahetus + õli * Termostaat, lõdvik, paisupaak * Soonrihma vahetus * Sisselaske akuaatorklapi vahetus, karterituulutuse süsteemi vahetus Varasemad tööd on olemas arvete näol, üldised hooldused, kuluosade vahetus ja hammasrihma vahetus, mis tehti kusagil 250k-260k km juures.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt