Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Rihm vahetatud 194000km, õli vahetatud iga 3000km tagant. Mootorit ei ole tuunitud ja rada sõitnud ei ole, all on originaal WRX vedrustus, ees suured Brembo pidurid. Tehniliselt korras ja alati hooldatud. Sees nahksisu ja kaasa saab terve tekstiilsisu komplekti (istmed, polstrid), madala tagaspoileri ja STI tagaspoileri. Kaasa saab ka orig väljalaske vahetüki ja mürasummuti. Välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, reguleeritav roolisammas,, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, lisapidurituli, roolivõim, Hella 3000 lisatuled, sportsummuti. Turborõhu kell. Strubar, salongist reguleeritav GFB deceptor Pro II.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu