Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkumisel tore väike putukas, mis alati pilke tõmbab ja häid emotsioone tekitab. Sõidab väga hästi, mootor väga hea (ei ole mingeid anomaaliaid, käivitub koheselt, temperatuur püsib seal kus peab), käigukast samuti (sidur korras, kõik käigud lülituvad hästi) Kõik süsteemid töötavad - ühesõnaga täiesti tore sõita. All uued valgete kirjadega suverehvid ja mootoris värske õli. Saanud palju värskeid väliseid iludetaile. Lisaks kaasa uus valgete kirjadega rehv. Paigaldatud ka uus elektrooniline süüde Accuspark-lt (jagaja, mähis, küünlad ja küünlajuhtmed) ja seadistatud Speedster OÜ Hannese poolt. Autol sineb vanusest tingitud iluvigasid. Klassikaline Mini on väga hea hobiauto, kuna kõik jupid ja varuosad on endiselt lihtsalt tellitavad ning internet täis õpetusi kõikide tööde kohta, mis iganes autoga on plaanis ette võtta. Registreerimistasu ja aastamaks on tasutud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu