Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks Peugeot 508 GT ca 600 km tagasi tehtud tööd: uus juhi aknatõstuk, uus suunatuli peeglis, uued tagumised piduriklotsid, õlivahetus+filtrid, esisilla reguleerimine. Esimesed amordi püstakud, parem esimene suport ja eesmised kojamehemootorid 2016a auto pealt. Auto Eestist ostetud uuena ja olnud ühe perekonna käes, omanikuvahetused perekonnasisesed. Olemas hooldusraamat (viimane sissekanne 200k) ja palju pabereid, mis tõestavad tehtuid töid läbi aegade. Vigadeks: Eesmised tiivad kannatavad rooste käes Kui ma ei eksi siis üks tagumine parkimisandur on oma aja ära elanud Pagasiluuk ei avane ilusti puldist ega nupust vahepeal toimib, peab käsitsi avama ja kinni panema Kundepoolne peegel ei avane vahepeal korrektselt uste avamisel SERVICE põleb armatuuris, sest kärukonksu ühendusel mingi viga sees. Auto sõidab iga päev, läbisõit muutuv. Võib ka vahetusi pakkuda.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu