Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Panen müüki MERSU, mis sai lõuna - Saksamaalt endale hobiautoks toodud, aga kuna auto suuremjagu seisab, siis arvan, et keegi saab endale siit hea auto. Nelivedu, AMG disain, ääretult väike küttekulu, talved seisnud garaažis. Korralikult hooldatud, nüüd just sai tehtud suurem hooldus, mis läks maksma paar tonni. Vahetati hooratas, vändasimmer, kett kogu kompotiga, pihustialused seibid, klapikambrikaane tihend, kõik õlid ja käigukasti filter, õõtshoova tagumised puksid igaks juhuks, soonrihm, puhastatud tagadifri plastiksõel, differ käis maha, eelmine aasta uus termostaat, taga uued rehvid, ees väga korralikud rehvid, kindlasti miski ununes mainimata. Võib pakkuda ka vahetust Citroen, Peugeot või Toyota bussi vastu, vähemalt 5 kohaline, automaat ja diisel, alates 2015. a. Reg maks kuulub hinna sisse, aastamaks on ka väga mõistlik.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt