Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 1966 a Oldsmobile Toronado – haruldane esiveoline kupee 7,0 L (425 cid) Rocket V8 – 385 hj / 287 kW (Maanteeameti andmetes on mootori kohta veidi erinevad numbrid) Turbo-Hydramatic 425 3‑käiguline automaatkast, värskelt uue õliga – vahetab sujuvalt 6 istekohta – lai esipink + täispikk tagumine pink Läbisõit 58 000 miili Pidurisüsteem täielikult uuendatud: uus torustik, uued töösilindrid ja peasilinder, seisupidur korrastatud Veermik korrastatud, lisaks kaasa paar kasti varuosasid Tugev kere (leidub värvikahjustusi); salong vajab korrastust – kokkuvõttes tööd jagub Eesti registris, kehtiv ülevaatus ja kindlustus Eesti teedel vaevalt selline vastu tuleb – ideaalne projekt või sinu tulevane “pensionisammas”! Vahetuseks sobivad: Äkiline “japs” (kupee/sedaan) Vana Saksa või Rootsi raud (BMW, Mercedes, Volvo jms) Ka tänapäevane diisel. Vajadusel maksan vahetuse puhul peale.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt