Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väikse, originaal läbisõiduga (148000km) väga ergas mazda. Autol on üsnagi eriline originaal mootor, võrreldes Eestis olevatest teistest mazdadest (1.8. 103kw). Autoga tuleb kaasa ka deffektne softop. Kerel leidub vanusest tingitud väiksemaid pindmisi kriimustusi, roostealge ainult tagaluugi sisemises servas, väga hästi säilinud kere, ka põhja alt. Lähiajal vajaks vahetust vasak tagumine pooltelg, muus osas auto korras. Talvel auto seisab garaažis. Tulevase uue ülevaatuse võin soovikorral ise teha. Võib pakkuda ka vahetust teise auto vastu!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu