Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Saab 2.3 Turbo (B235) legaalise 300hp ja 420nm (E98) mootoriga tagaveoline 980kg kaaluv klassik. - Maxxecu Sport programmeeritav aju. - 640cc pihustid. - Kergendatud hooratas - Elektriline veepump ja ventilaator. - Elektriline segusiiber ja gaasipedaal. - AEM kütusepump - E85 kütusel sõitmise valmidus(Kütusetrassid, flexfuel andur, pihustid) Vajab vaid seadet, et saaks veel jõudu juurde ja "rohelisemalt" sõita. Olen autot omanud 6 aastat ja palju on veel lisaks tehtud. Kogu auto on keevitatud ja põhi on väga tugev. Tegemist on projektiautoga millega on alati nokitsemist. Kui tagurpidi tuli ja mõni väiksem asi üle käia saab ÜV ka ilusti peale. Endal on uus hobiauto olemas ja keegi saab endale ühe väga põneva ja nobeda vana klassiku. Vahetuseks võib pakkuda igapäevaseid sõidukeid. Automaat, diisel 2015a+
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt