Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heas korras kolmene. Vana hea pommikindla M47 mootoriga - pole ketiprobleemi. 6 käiguline manuaalkast - väga ökonoomne. Läbisõit 286k, ei ole keritud. Õlivahetused tehtud iga 10tkm tagant. Kere korralik, kuid iluvigu leidub nagu vanale autole kohane. Kliima töötab. Bixenon originaaltuled (kurvituledega, näitavad hästi). Taga parkimisandurid, püsikas, android makk (bluetooth olemas), vihmasensor. Dpf egr off. All on style 350M 18” originaalveljed. Mitu paari võtmeid. Suuremad tööd mis tehtud (kõik kindlasti ei meenu): - pihusti otsade vahetus ja stend (pihusti näidud ideaalsed) - eelsüüteküünlad - tagumised amordid (Bilstein) - esimesed rattalaagrid - geneka rihm+pinguti - toonribaga originaal esiklaas - c.a 8tkm tagasi tehtud ketivahetus koos kõikide hammasratastega. Tule vaatama ja proovima. Oma silm on kuningas. Registreerimistasu hinnale ei lisandu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu