Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vaatamata suurele läbisõidule kõik toimib nii nagu peab. Eelmine aasta vahetatud hammasrihm juurdekuuluvaga, generaator, turboradikas, uued pihustiseibid. Käesoleval aastal kevadel õlivahetus käigukastile, uus kärukonksu juhtmestik ja tagumiste parkimisandurite juhtmestik ja paar paekimisandurit. Vigadeks on natuke pindmist roostet juhiukse lingi juures ja võiks kunagi esiklaasi vahetada, kulunudja kõrvalistuja istmel nahk õmblusest rebenenud istmepadjalkuna vana auto siis kriipse kraapse ka. Kaasa ühe talve sõitnud lamellrehvid. Ledbar kaasa ei tule.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt