Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk olnud ühe omaniku käes alates tehasest välja veeremisest saadik. Sõidukiga tulevad kaasa talverehvid teistel samasugustel velgedel. Hetkel all suverehvid. Sõidukiga ei tule kaasa numbrimärk. Iluvead välja toodud viimasel viiel pildil. Esistangelt paarist kohast koorub samuti lakki. Kapoti servad kobrutavad. Sõidukit on hooldatud regulaarselt. Viimase aasta jooksul vahetatud kettad, klotsid. Uus genekas pandud, õlid ning kõik filtrid. Järgmine hooldus 177 000km täitumisel. 130 000km peal vahetatud turbo. Sõiduk on igapäevases kasutuses seega läbisõit on muutuv. Esimese poolaasta aastamaks on makstud. Sõiduk on osalenud kahes liiklusõnnetuses. Esimene oli väikene plekimõlkimine, kus teisele autole sai sisse tagurdatud konksuga. Teine oli tõsisem, kus auto esiosa sai kahjustada. Teine sõiduk sõitis peateele ette.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu