Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on tehniliselt väga heas korras ja saanud regulaarselt hooldust. Kõik hooldustööd on dokumenteeritud ja vajadusel näidatavad. Viimati vahetatud ka tagumised õhkpadjad. Makstud on mootorsõidukimaks, kuid registreerimismaks jääb uue omaniku kanda. Kaasa saab ka 2 jooksu talverehve nii naastud(1,5kuud sõitnud) kui lamellid. Originaal multimeedia süsteem on vahetatud välja kaasaegsema vastu, seega saad nautida juhtmevaba Apple CarPlayd või AndroidAutot, loomulikult saab kaasa ka originaali. BMW 520D xDrive on oma klassi üks ökonoomsemaid ja töökindlamaid mudeleid – keskmine kütusekulu jääb 5-6 liitri kanti. Nelikvedu tagab hea juhitavuse igasugustes teeoludes, eriti talvel. Hele nahksisu on suhteliselt hästi säilinud, ei ole pragunenud ega määrdunud – salong näeb välja puhas ja esinduslik. Väga vaikne ja mugav sõiduk nii linnas kui maanteel. Auto ei vaja lisainvesteeringuid – istu sisse ja sõida! Ideaalne valik inimesele, kes otsib kindla ajalooga, hästi hoitud, mugavat ja esinduslikku sõidukit. Autolt leiab mõne värvikahjustuse.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu