Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
SUHTLEN VAID EESTI KEELES!!! Müüa vanakooli tds, masin sõidab kuid nagu vanale autole kohane leidub tegemist ja defekte. Talvel sai tehtud plokikaane tihendi vahetus koos kaanega. Mootori ruumis leidub vigu, juht pihusti kas tahab peale pingutamist kuna kusagil kergelt lekib. Roolivõimu õli kaob ka kuhugi täpselt ei oska öelda kust lekib kuna pole viitisinud süveneda. Siiamaani käivitunud poolest pöördest, soojast peast peale kaane tihendi vahetust on hakanud pikemalt käivituma vb piisab kui pumpa natuke sättida. All on kemppi differ, sees on hüdrakas ning sportrool kiirkinnitusega. Kere pole ka kõige paremas korras, autot peamiselt kasutatud talvel. Regamis tasu jääb uue omaniku kanda. Müügiga kiiret ei ole niiet debiilseid pakkumisi pole mõtet teha, vahetust võib ka pakkuda vaatan kõik üle.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt