Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
2014.a. 3.seeria BMW on hea valik inimesele, kelle jaoks on oluline nii sõidudünaamika, ökonoomsus kui ka punktist A punkti B liikumise kvaliteet. Selle autoga naudid kilomeetreid! Sõiduk on hooldatud, kontrollitud ja lahendatud on selle generatsiooni mootorite suurim tüüpviga - kulunud ketiajam. Autot on hooldatud korrapäraselt ning eranditult ainult margiesiduses. Kogu hooldusajalugu on huvilisele digitaalselt kättesaadav! Autol on sportpakett ja 3. seeria BMW kohta väga edev varustus - M-Sport labadega rool, tagaustel kardinad, sportistmed soojendusega, Wireless CarPlay/Android Auto, Piano Black liistud, Head-Up displei, vihmasensor, bi-Xenon adaptiivsed esituled koos kaugtulede automaatse lülitusega, pidurdusfunktsiooniga püsikiirushoidja, ZF-8 sportkäigukast, rehvirõhuandurid, liiklusmärgituvastus, el. tagaluuk jpm.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu