Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa hooldatud ja tehniliselt korras auto! Viimase aja jooksul on tehtud palju hooldus- ja remonditöid. ✅ Vahetatud ABS plokk/moodul ✅ Uus aku ✅ Uued süüteküünlad ✅ Vahetatud kõik piduriklotsid ✅ Vahetatud mootori ja EGR-i termostaadid ✅ Mootoriõli koos kõikide filtritega äsja vahetatud ✅ Vahetatud parema esiratta käändmik ja õõtsad ✅ Vahetatud vasak pooltelg ✅ Tehtud sillastend ✅ Vahetatud klapikambri kaas koos tihenditega ✅ Paigaldatud Tecniks coilover’id – reguleeritav vedrustus, kaasa tulevad ka originaalamordid koos vedrudega ✅jpm Auto on saanud korralikku hoolt ning sobib hästi inimesele, kes otsib töökindlat ja sportlikuma sõiduviisiga sõidukit. Esineb roostet ning mõningaid mõlke. Olemas ka CarVerticali aruanne. Registreerimistasu maksan mina.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu