Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Honda CB1000R pole lihtsalt tsikkel – see on mootorrattamaailma samuraimõõk: terav, jõuline ja väärikas. Neo-retro disainiga „Neo Sports Café“ stiilis CB1000R ühendab modernse tehnoloogia ja toore tänavaenergia. Selle 998cc neljasilindriline mootor pakub nii sujuvat kiirendust kui ka metsikut möirgehetke, kui gaasi keerad. Täiuslik kombinatsioon elegantsist ja agressiivsusest – see on ratastel iseloom, mis ei jää märkamatuks. Myyn kuni sobiv auto myygis on …
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt