Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda üks korralik A4 mis seisma jäänud. Sai kasutatud igapäevaliikurina kuni sai soetatud uus auto. Hetkeseisuga seisnud ~4 kuud ja läks endiselt paugust käima, isegi aku polnud tühjaks saanud. Minu käes saanud uued pihustid, küünlad, süütepoolid, õlivahetused iga 10k tagant, AEM paneelfilter pandud, mingi chipi laadne asi ka peal eelmisest omanikust, astub edasi päris hästi. Kuna endal kasutust ei leia siis annan praktiliselt leiva raha eest auto kellegile edasi, ei raatsi pressi alla viia kuna tegu on hea varustusega B5 millel täielikult roostevaba põhi ja kerel väga väga minimaalselt roostet. Lisadest on veel püsikas, suure kompuga kellaplokk, pagassikardin ja 2x el aknad. Hetkel on veel kehtiv ülevaatus ka mis nüüd Juunis läbi saab Suhelda eelistaks sõnumi teel või e-mail, pole alati võimalik telefonile vastata.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt