Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on sõidukorras, ei mürise ei kolise, sillad tihedad ja sillastend tehtud ning uued suverehvid all. Kõik hooldus tehtud, 10000km tagasi hammasrihmakomplekt, 600km tagasi automaat käigukasti hooldus ja mootoriõli ja filtrid. Sisu puhas ja terve, elektri lisad mida on omjagu imekombel töötavad, kuigi jah, tänapäeva autodele omaselt pillub vahel erinevaid veakoode kuigi reaalset püsivaid vigu ei ole . Väljast auto hiljuti poleeritud ja kahjuks on vastavalt vanusel kriipse kraapse ja väiksemaid mõlke. Auto hind on paika reguleeritud , müüakse auto täiesti aulast nii nagu on varjatud vigu ei ole, vajadusel võib minna oma valitud ülevaatusele kontrolli.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu