Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Päike hakkas kõrgemalt käima ja tekkis isu suve kruiseri järgi. Mõeldud tehtud ja käisin Lätis tõin ühe 940mne. Kõik vahva ning tore, aga ei tekkinud autoga sellist sidet, et temaga suve tahaks veeta. Selletõttu ei ole ka veel Eestis arvele andud ning loovutaks auto mõnele teisele huvilisele. Autost lähemalt siis, et tegu on 2.3 turbomootoriga. Käike ise vahetama ei pea ning tagamisi rattaid vahendab LSD differ. Sõites kõrvalised helid puuduvad. Kerelt leiab roostet, aga mitte midagi hullu, autot saab tõsta ilusti igast asendist. Dokumendid on kõik korras ilusti ning transpordiametis ettenäidatud. Saab minna ilusti registeerida auto enda nimele. Selle protsessiga saan aidata kuni lõpuni väja või siis kokkuleppel teie eest registeerida. Rohkemate küsimuste korral julgelt helistada/kirjutada
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt