Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Sai ostetud aga aja puudusel läheb müüki. 2020 aasta: r4 mootor asendatud r6 mootoriga (m52b28tu). Mootor käis pukis ja on vahetatud otsa simmerid, otsakaane tihendid, õlijala tihend , karter koos karteri tihendiga ja teiselt mootrilt korralik ja puhas õlipump. Vahetatud kõik rihmad ja rullikud. Ning jahutus torud on kõik uued, + radikas ja paisupaak. Orginaal hooratas asendatud m30 kergeks treitud hoorattaga millele sai pandud m5(e34) 240mm sidur. Kast sinna otsa läks “Getrag”-i 220 mille ülekanded on mõnusad selle vabalthingava r6 otsas. Kardaan on väike type168 ning samuti tagadiffer ning poolteljed, sellel oli ka põhjus ning põhjuseks oli diffrite ja pooltelgede üle küllus. Samuti on mootoril m54 juhtmestik koos el.drosseli ning pedaaliga. Auto seadistatud erksaks ning töökindlaks Käigukasti otsa on pandud raketibaasi shortshifter ning kässar sammuti raketibaasi oma tehtud natuke tugevamals kässari raam. Taga sild sai 2022 aastal maha võetud kus sai vahetatud kõik puksid polu pukside vastu. Selle käigus sai keevitatud tagumised koopad, karbi otsad ning silla tugevndus plaadid. Nipetnäpet põhjalapitud ning ka karpe. Vedrustuseks maxspeeding t6 coilid täis reguleeritavad mis teevad juhitavuse väga mõnusaks. Stabikad välja vahetatud ning asendatud lühemate ehk jäigematega. Nendega säilib ka auto juhitavus suurematel kiirustel. Sees on veel e46 riidest sport istmed mis manuaalselt reguleeritavad ning rrs rool. 2024 aasta suvel vahetatud 4x ust, tagaluuk, kapott, esistange, tagaluuk ja auto värvitud 668 värviga. NB!!! Kõik eelnevalt loetletud tööd on eelmise omaniku tehtud. Huvi korral saadan lisa pilte tehtud töödest ja video 2024 Red Bull Car Park Drift -st millest eelmine omanik osa võttis.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt