Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
REGISTREERIMISTASU ON MAKSTUD! Omanikuvahetus vaid 55€. Väikese ja ausa läbisõiduga auto. Tehniliselt väga heas korras. Teostatud tehniline kontroll-tegemist vajavaid asju pole. Õli vahetatud kuskil 150km tagasi. Hammasrihm koos veepumbaga tehtud vähem kui 1000km tagasi. Hiljuti vahetatud ka kkk tihend, väljalaskekollektori tihend. Ees uued pidurikettad ja klotsid. Auto on väga ökonoomne ja väga väikeste ülalpidamis kuludega. Konditsioneer teeb salongi jahedaks ruttu ja soojaks läheb ka väga kiiresti. Sõidab sujuvalt, midagi ei kolise ega nagise. Lähituledesse pandud võimsad LED-id. Pimedas sõit hoopis teine asi. Visuaalse poole pealt on üksikud kriipsud ja kraapsud. Ei ole roostes. Kaasa korralikud naastrehvid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu