Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
228kW puhast ralligeeni – terav kiirendus, täpne juhitavus ja agressiivne disain. Nahkistmed? Ei. Miks? Sest päriselt sõitmiseks ei istuta libedal diivanil. Vedrustus ja mootor kohandub Sinu tujuga – tahad kruiisida? Saab. Tahad kurvisel teel tunda, nagu Ott Tänak sosistaks Sulle legendi kõrva? Saab ka. Brembo pidurid? No ikka selleks, et see Tänaku tunne lõppeks turvaliselt, mitte kraavis. Kütusekulu? ~8l/100km – mis on naeruväärselt okei, arvestades et sõidad väikese vulkaaniga. Hooldus? Korraline hooldus ~250 eurot, ülejäänud katab garantii. Palun väga. Autot müüb kõige paremini emotsioon – tule kohale, vaata üle ja proovi. Võib juhtuda, et lähed ära võtmed taskus. Liisingu üle võtmisel registreerimistasu ei lisandu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt