Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
NB! Hetkel MNT lehel valed CO2 andmed ja tänu sellele näitab vale registreerimistasu ja aastamaksu, tegelik on 530€ Müüa ilus, sportlik ja väga hea varustusega valge Lexus IS 2006. Selle raha eest väga raske stiilsemat ja parema varustusega autot leida minu arvates Keyless sisenemine ja käivitus Ventileeritavad, soojendusega ja elektrilised istmed Mäludega istmed ja rool - lisaks saab kindla võtmega siduda profiili Ilus valge/helehall nahksisu - ei ole kollane variant Sees kõik valgustus valge LED, samuti numbrituled ja peegli all - ei ole odav "sinine" valgus Originaalis puidust liistud, hetkel hall matt carbon kile all Väga hea Mark Levinson audio + Bluetooth Sisseehitatud pardakaamera Ilus numbrimärk mis tuleb kaasa Lisaks V6, tagavedu ja roolilt käiguvahetus All originaal 18" GS veljed+suverehvid, kaasa saab Lexus originaal 17" koos naastrehvidega Reaalne kütusekulu 5.8L @90kmh, 6.7L @110kmh ja linnas 9-11L kanti Üldiselt heas seisukorras, arvestades vanust. Ideaalis vajaks juhiiste parandust, esineb ka mõningaid roostekohti ning katusel on laki koorumist. Fun fact: Lexus IS seeria töötati välja koostöös inseneride ja mehaanikutega, kes olid varem arendanud Toyota Supra’t – eesmärgiks oli luua auto, mis ühendaks sportautolikud sõiduomadused luksusliku igapäevasõiduki mugavusega. Istmeid testiti Jaapani professionaalsete taksojuhtide peal, et tagada ideaalne kehahoiak ja pika sõidu mugavus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu