Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk on ostetud uuena Saksamaalt ning hooldatud kuni 2022 ühes esinduses (eeldan, et oli üks omanik). Toodud Eesti 2022 ning talvel pole auto sõitnud. Autol puudub rooste ning kõik töötab nii nagu peab. Teostatud suurem hooldus mille käigus vahetatud mootori õli, õlifilter, mootirõhu filter, salongiõhu filter, kütusefilter, küünlad vahetatud, eesmised kettad ja klotsid ning käigukasti õli. Salong on puhas ja korras. Hea tekstiilsisuga mudel mille istmed ei ole talvel külmad ja suvel kuumad. Mootor samuti vaikne bensiinimootor mis on ühenduses töökindlas kuue-käigulise manuaal käigukastiga. Veermikus lõtkud ja loksud puuduvad, läbis ülevaatuse puhtalt. Väga korralik ja hea kõva katusega kabriolett mida võimalik aastaringselt kasutada. Registreerimismaks: 367€ Aastamaks: 72€
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt