Javascript is required

MINI John Cooper Works 2.0 170kW

27 500 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Vahetuse võimalus
Tüüp
Sõiduauto
Keretüüp
Luukpära
Käigukast
Automaat
Kütus
Bensiin
Läbisõit
67 427 km
Mootor
170 kW
Vedav sild
Esivedu
Aasta

Üldandmed

  • Tüüp:
    Sõiduauto
  • Keretüüp:
    Luukpära
  • Aasta:
  • Läbisõit
    67 427 km
  • Käigukast
    Automaat
  • Vedav sild
    Esivedu
  • Reg. number:
  • VIN kood:
  • Esmane reg.:
  • Ülevaatus:
  • Hooldusajalugu:
    Jah
  • Tehasegarantii:
    Ei
  • Toodud riigist:
    EE
  • Arvel riigis:
    Eesti
Summa: 27 500 €
Laenuperiood: 72 kuud
Al. 556,27 € / kuu

Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.

Tehnilised andmed

Mootor

  • Mootori maht:
    2 l
  • Võimsus:
    170 kw
  • Mootori maht:
    1998 cm³

Kütus

  • Kütuse liik:
    Bensiin

Aastamaks

218,42 €

Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanuse­kordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!

Registreerimistasu

899,7 €

Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.

Kirjeldus

Väga hästi hoitud sportlik kuumpära. Mootor tagab jõulise mineku ning automaadil saab käike ise labadega vahetada mis teeb sõidu eriti kaasahaaravaks. F56-s on endiselt säilinud MINI karti meenutavad sõiduomadused. Kui sisse lülitada sport reziim, siis muutuvad amordid eriti jäigaks ja auto väga konkreetseks. Lisaks avab sport reziim ka väljalaskeklapid ning sooja mootoriga saab nautida mõnusaid "pops and bängs" hääli. Kui seda ei jaksa kuulata, siis mängib kahe subwoofriga Harman/Kardoni helisüsteem väga mahlakalt näiteks Dire Straitsi - Money For Nothingut. Ise sai auto ostetud, sest tegemist on ühe viimaste autodega millel ei ole tüütuid sõiduabilisi. Kuid samas on piisavalt uus, et ei lagune ja ei pea ootamatute lisakulude pärast muretsema. Sõidu alguses ei pea vajutama kümmet nuppu, et välja lülitada rajahoidja, liiklusmärkide tuvastust, väsimuse tuvastus, kokkupõrkeväldikut, start/stop jne. Autol on küll toimiv start/stop süsteem kuid lasin selle kirjutada nii, et tal on mälu. Seega kui start/stop on välja lülitatud, siis ta jääb välja seni kuni selle ise uusti sisse lülitad. Kas pole mitte mõnus, et saad ise otsustada? Hoolduse osas sai autole tehtud Hõbenooles 2024 Aprillis käigukasti dünaamiline õlivahetus (läbisõidul 50 000km). Soovitatakse vahetada iga 60 000km tagant. Seal öeldi samuti, et tegu Aisini (Toyota) väga töökindla käigukastiga millel nende teadaolevalt probleeme pole esinenud, eriti kui korralikult õli vahetatakse. Mootori osas tegemist töökindla BMW kahe liitrise nelja-silindrilise (B48) mootoriga. Paljud ajavad selle mootori segi BMW ja Citroeni koostöös toodetud 1.6 Printsi mootoriga mis saavutas oma kurikuulsuse eelmise generatsiooni Cooperil õliprobleemidega, aga ei ole, tegemist siiski puhtahingelise BMW mootoriga. Auto on korrektselt ainult ametlikus esinduses hooldatud iga 10 000km tagant. Kogu ajalugu on esinduses saadaval ning enda ajal teostatud hoolduste kohta on olemas ka paberimajandus, ülejäänud hooldused digitaalsel kujul. Enne kui auto ise otsin lasin ta United Motorsis põhjalikult kontrollida ja selle kohta on olemas ka dokumendid. Kogu auto on originaal värvi all, United Motors kontrollis kõiki metall paneele. Lisaks läbis auto just puhtalt ülevaatuse. Lisaks on mul endal autole tehtud ka tehnilise rikke kindlustus mida saab teha kuni 9-aastastele autodele kuni läbisõiduni 180 000km. Seega saab nö veel oma kindlustunnet tõsta kindlustuse abil. Autol on tehasest Carbon pakett. Peeglikatted ja kapoti võlts õhuvõtuava on carbonist. Ühe peeglikatte hind esinduses on üle 450€. Ülejäänud "carbon" osad on vana hea eBay. Kui sul tekib küsimusi või tahad autot vaatama tulla, siis helista või kirjuta julgelt. NB! Numbrimärk 69FUN ei tule autoga kaasa! Enne müüki panen autole külge tava mõõdus numbri 730DTN (nagu viimastel piltidel). Soovi korral võin ka vähendatud mõõdus uue numbrimärgi tellida, et säilitada samasugune välimus nagu praegu. See on juba uue omaniku enda valida. Automaksu aastamakse: 218€ (2025 aasta eest tasun mina) Registreerimismaks: 935€ (tasub uus omanik, SEB-s liisingut jätkates ei pea seda tasuma) Müün, sest... tahaks manuaalkastiga MX-5te, aga samas annab töökoht mulle ka ametiauto... lisaks on endal veel üks kabriolett. Ühesõnaga ei mahu maja ette ära enam need autod. Pärast kindlasti kahetsen, aga noh... Mõttetuid pakkumisi ma ei oota, sest konkreetselt autot müüa mul vaja pole.

Tallinn, Eesti
Müüja: Riko L
Telefon: +372 **** ****

Kontrolli auto ajalugu!

Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:

  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Ülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu

MINI John Cooper Works 2.0 170kW

27 500 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Vahetuse võimalus
Tallinn, Eesti
Müüja: Riko L
Telefon: +372 **** ****
Müüja: Riko L
Tallinn, Eesti