Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas korras BMW i3, mis on viimased neli aastat igapäevases kasutuses olnud. Ideaalne transpordivahend linnas, kuna auto on väga väle ning suurepärase manööverdusvõimega. Kiirlaadimise võimekus. Talvel on eelsoojendus väga mugav kasutada – seda saab juhtida kas taimeri, puldi või mobiiliäpi abil. Kes tuttavatest on kord i3 proovinud, on mõne sellise endale ka ostnud. Reaalne sõiduulatus suvel on ca 120 km, talvel ca 80 km, mis võiks paljudele olla piisav igapäevasteks asjaajamisteks, eriti kui isiklik laadimisvõimalus olemas. Laeb end vähem kui ööga täis ka tavalise 220 V kodulaadijaga (kaasas). 100 km läbimine maksab vaid mõni euro ning on sõltuvalt elektrihinnast alati 10-20 korda odavam võrreldes mis tahes sisepõlemismootoriga autoga. Iga-aastane mootorsõidukimaks 50 eur. Hoolduskulud on pea olematud. Samuti ei kummita rooste, kuna auto kandevkonstruktsioon on valmistatud süsinikikkomposiidist ja alumiiniumist, katmikupaneelid plastist. Koostekvaliteet ja materjalid on BMW-le omaselt kõrgel tasemel. Auto ei ole liisingus, võimalus koheselt omanikuvahetus vormistada. Müügi põhjuseks on uuema i3 olemasolu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt