Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Alati leidub mille kallal nokkida aga autot on hooldatud korralikult. Viimase 1000 km jooksul vahetatud õli ja kõik filtrid. Uus hammasrihm ja jahutusvedeliku pump, uus roolivõimendi koos uue rihmaga. Äsja vahetatud pöördklapid, tehtud EGRi ja torustiku pigieemaldus (fotod kõik olemas ehk ostja saab soovi korral ka mootori sisemusse näha). Mootor 15 - 20000 km jooksul (õlivahetuse välp) õli ei võta. Sillad vaiksed. Kõigil 5-l pihutil uued seibid. Mis see kõik kokku maksab, kui osta auto ja hakata neid kõiki tegema? Müün kuna maal elades on ikkagi vaja nelikveolist masinat, mille ka juba soetasin. Auto seisab garaažis ja ei osale liikluses. Ootab uut omanikku.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt