Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eelmise aasta lõpus sai tehtud emotsiooni ost igasugu maksude ja tasude hirmus aga tegu ei ole autoga mida ma tegelikult vajaksin. Masin on korralik. Kõik töötab ja toimib nii nagu peab. 2025 aastanumbri sees on tehtud autol järgnevad tööd: hammasrihma vahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga, generaatori rihma vahetus koos pingutusrulliga, termostaat, kõik pidurikettad, klotsid, liugurid, tagumine parem rattalaager, paagisisene pump, pihustid stenditud. Loomulikult vahetatud kõik filtrid ja mootoriõli. Autol esineb kergeid kasutusjälgi aga ei mitte midagi hullu. Üldpilt on päris viisakas. All on 18" suverattad ja kaasa tulevad eraldi 17" talverattad. Huviline võib auto endale meelepärasesse kohta kontrolli viia. Vahetuspakkumisi ei oota ja hinna üle saab alati mõistuse piires rääkida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu