Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehasest väljunud turbomootori, nelikveo ja tavalisest Mazda 6'st jäigema kerega. Korralik nelikveoskeem, kus tagumine diferentsiaal on LSD ja keskmine aktiivne diferentsiaal jagab jõudu vastavalt vajadusele. Tagumised rattad tulevad kaasa hoobilt ja nelikvedu toimib laitmatult. Auto on heas seisukorras nii visuaalselt kui ka tehniliselt. Eestis on veetnud vaid mõned talved ning terve Eestis veedetud aja täielik hooldusajalugu on teada. Turbo puhub mõnuga, auto on terav ja mõnus on sõitu nautida iga ilmaga. Kliima puhub külma, kiirust hoiab nupust, navigatsiooniseade näitab Kesk-Euroopas isegi suunda vajadusel, BOSE heli ehk tavalised mugavusvarustuse elemendid täitsa olemas. Turborõhku pole peale keeratud ega aju ümber kirjutatud, täitsa tehaseseades. Lisatud ainult Corkspordi kütusepumba sisu (tuntud nõrk sõlm antud mootoril) ja oil catch can. Taga on Simonsi catback. Häält teeb mõnusat, mitte väga ebaviisakat ja läbib ülevaatuse probleemita. Tehnilise poole pealt on hooldatud korrektselt, õlivahetused ca 8,000km intervalliga ning kasutatud kvaliteetseid varuosi. Visuaalselt ka heas korras, korrosiooni leidmisega peab veidi vaeva nägema. Mõned kriipsud/kraapsud tekkinud ikka ajaga ja auto ei ole uus. Esiklaasis on olnud mitu aastat mõra, aga mitte vaateväljas ja edasi liikunud kuskile poole ei ole. Ideaalis vajaks kapott ja katus ülevärvi, mingi spetsialist teinud varem ebakvaliteetselt. Üldmulje hindele neli. Kaasa saab teise jooksu velgi (RX8 originaal 18') koos talverehvidega.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt